Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Sosnówce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Sekretarz Gminy Sosnówka

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy w Sosnówce Sosnówka 55 21-518 Sosnówka
Data ogłoszenia
2016-10-03
Termin składania dokumentów
2016-10-21
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja, zarządzanie lub studia podyplomowe na tych kierunkach

Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
  6. Wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja, zarządzanie lub studia podyplomowe na tych kierunkach.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy.
  8. Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań.
  2. Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
  3. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi.
  4. Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych.
  5. Umiejętność podejmowania decyzji.
Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań:

                        Sekretarz wykonuje funkcję kierownika administracyjnego Urzędu Gminy i w tym zakresie:

1) przydziela czynności dla poszczególnych stanowisk pracy;

2) informuje Wójta Gminy o konieczności dokonania zmian personalnych;

3) nadzoruje czas pracy pracowników samorządowych;

4) nadzoruje przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykaz akt;

5) przedstawia Wójtowi Gminy propozycje do powierzania określonych czynności pracownikom, a szczególnie tych, których w dniu opracowania regulaminu nie powierzono nikomu i których konieczność wykonania nastąpi w czasie przyszłym;

6) koordynuje i organizuje sprawy związane ze spisami powszechnymi;

7) nadzoruje pracę administratora strony Biuletynu Informacji Publicznej Gminy;

8) nadzoruje utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i jego otoczeniu ;

9) nadzoruje przestrzeganie przez pracowników Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych kodeksu etyki, kodeksu postępowania administracyjnego;

10)  sprawuje  nadzór i organizuje  prawidłowe funkcjonowanie placówek oświatowych;

11) rozpatruje skargi na kierowników oraz pozostałych pracowników urzędu i przygotowuje wnioski pokontrolne;

12) prowadzi sprawy związane z kontrolą zarządczą w urzędzie oraz nadzoruje system kontroli zarządczej jednostek organizacyjnych;

13) nadzoruje  załatwianie skarg i wniosków  mieszkańców przez merytorycznego pracownika ;

14) wykonuje funkcję urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego ;

15) nadzoruje przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy;

 16) Sekretarz Gminy pełni funkcję pełnomocnika d.s informacji niejawnych – wykonuje czynności zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;

17)  Sekretarz Gminy pełni funkcję pełnomocnika d.s ochrony danych osobowych ;

18) Wykonuje inne zadania zlecone przez Wójta Gminy .

 

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenie Ministra Pracy i polityki Społecznej z dnia 10.07.2009 r. – Dz. U. z 2009r. Nr 115. poz.971).
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
  5. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
  6. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, ukończonych kursach.
  7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska Sekretarza Gminy.
  9. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  10. Opracowana przez kandydata „Koncepcja organizacji pracy Urzędu Gminy Sosnówka”.

 

Do dokumentów należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).”

Warunki pracy

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Czas pracy: pełny wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  2. Bezpośredni kontakt z petentami, wysiłek umysłowy.
  3. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  4. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  5. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r, poz. 1786 z późn. zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Sosnówce.
  6. Sekretarz Gminy nie ma prawa tworzenia partii politycznych ani przynależności do nich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sosnówce w miesiącu poprzedzającym datę zamieszczenia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty można składać  osobiście w terminie do dnia  21 października 2016 r. do godziny 16 00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Sosnówce z dopiskiem „Oferta pracy – nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Sosnówka”,  lub przesłać pocztą  na adres :

Urząd Gminy Sosnówka

Sosnówka 55

21-518 Sosnówka

z dopiskiem „ Dokumentacja dotycząca naboru na stanowisko Sekretarza Gminy”

Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


Wybrany kandydat
Brak

Uzasadnienie wyboru
Wójt Gminy Sosnówka informuje, że konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Sosnówka nie został rozstrzygnięty ze względu na brak kandydatów spełniających wymagania formalne. Wójt Gminy mgr inż. Marek Korpysz
Brak

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marzena Lotek
Dodano do BIP dnia 03-10-2016 15:32:18