PODINSPEKTOR ds. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
wykształcenie wyższe drugiego stopnia
I. Podstawowe wymagania:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe drugiego stopnia.
II. Dodatkowe wymagania:
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,
- znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
- biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego,
- doświadczenie w obsługiwaniu programów komputerowych świadczeń rodzinnych (Amazis), funduszu alimentacyjnego (Nemezis) i centralnej aplikacji statystycznej,
- łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność analizy dokumentów,
- kreatywność, komunikatywność, dokładność,
- zaangażowanie i terminowość wykonywania zadań,
- umiejętność sprawnego planowania i organizowania swojej pracy.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i prowadzenie wniosków dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,
- sporządzanie comiesięcznych list wypłat,
- sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe,
- prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, współpraca z sądem oraz komornikami,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,
- przygotowywanie projektów decyzji przyznających świadczenia rodzinne i świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
- odpowiedzialność za prawidłowe naliczanie wysokości świadczeń, prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys,
- CV,
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem,
- kopie świadectw pracy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- klauzula o wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, na które prowadzony jest nabór
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
− miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnówce, 21 - 518 Sosnówka 55.
− stanowisko pracy: podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
− wymiar czasu pracy: 1 etat.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
Składanie ofert:
Oferty zawierające wymienione dokumenty proszę składać osobiście lub drogą pocztową na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnówce w terminie do: 12.06.2017r. do godz. 16.00. w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Oferta pracy na stanowisko podinspektora ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego”.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnówce zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Dodano do BIP dnia 01-06-2017 13:46:17