Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Sosnówce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

PODINSPEKTOR ds. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO

Jednostka ogłaszająca
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sosnówka 55 21-518 Sosnówka
Data ogłoszenia
2017-06-01
Termin składania dokumentów
2017-06-12
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe drugiego stopnia

Wymagania związane ze stanowiskiem

 

I. Podstawowe wymagania:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) wykształcenie wyższe drugiego stopnia.

 

 

II. Dodatkowe wymagania:

  1.  minimum roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,
  2.  znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
  3.  biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego,
  4.  doświadczenie w obsługiwaniu programów komputerowych  świadczeń rodzinnych (Amazis), funduszu alimentacyjnego (Nemezis)  i centralnej aplikacji statystycznej,
  5.  łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  6.  umiejętność analizy dokumentów,
  7.  kreatywność, komunikatywność, dokładność,
  8.  zaangażowanie i terminowość wykonywania zadań,
  9.  umiejętność sprawnego planowania i organizowania swojej pracy.

 

Zakres obowiązków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  1. przyjmowanie, ewidencjonowanie i prowadzenie wniosków dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,
  2. sporządzanie comiesięcznych list wypłat,
  3. sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe,
  4. prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, współpraca z sądem oraz komornikami,
  5. sporządzanie sprawozdań z zakresu świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,
  6. przygotowywanie projektów decyzji przyznających świadczenia rodzinne i świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
  7. odpowiedzialność za prawidłowe naliczanie wysokości świadczeń, prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
Wymagane dokumenty

 

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys,
  2. CV,
  3. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  5. kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem,
  6. kopie świadectw pracy,
  7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. klauzula o wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
  9. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, na które prowadzony jest nabór
Warunki pracy

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

−        miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnówce, 21 - 518 Sosnówka 55.

−        stanowisko pracy: podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.

−        wymiar czasu pracy: 1 etat.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

 

Miejsce składania dokumentów

Składanie ofert:

 

            Oferty zawierające wymienione dokumenty proszę składać osobiście lub drogą pocztową na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnówce w terminie do: 12.06.2017r. do godz. 16.00. w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Oferta pracy na stanowisko podinspektora ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego”.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnówce zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.

 


Wybrany kandydat
Dorota Szrama

Uzasadnienie wyboru
W wyniku przeprowadzonej procedury kwalifikacyjnej, na którą wpłynęła jedna oferta komisja uznała kandydaturę Pani Doroty Szrama za spełniającą wymagania niezbędne do pracy na stanowisku d/s świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego. Pani Szrama posiada wymagane wykształcenie jak i doświadczenie w pracy na w/w stanowisku. Kierownik GOPS mgr Aleksandra Kuczyńska
Dorota Szrama

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marzena Lotek
Dodano do BIP dnia 01-06-2017 13:46:17