Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Sosnówce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko pracy d/s zarządzania kryzysowego

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy w Sosnówce Sosnówka 55 21-518 Sosnówka
Data ogłoszenia
2017-10-03
Termin składania dokumentów
2017-10-16
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne:      

1. Obywatelstwo polskie.

2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.                              3.  Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.                                                                                                   4. Nieposzlakowana opinia.                                                                                              5.Wykształcenie wyższe .                                                                                                                               6.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym  stanowisku.                                                      7. Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.  8. Znajomość zagadnień z zakresu problematyki obronnej , obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego.                                                                                                                                                            9. Znajomość  przepisów prawa dotyczących ochrony informacji niejawnych.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Zdolność  analitycznego myślenia.
  2. Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
  3. Umiejętność pracy w zespole.
  1. Umiejętność  obsługi komputera  między innymi: WORD i EXEL oraz urządzeń biurowych.
  2. Umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji czasu pracy.
Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań:

 Do zadań stanowiska pracy należy w szczególności:

1) prowadzenie spraw z obrony cywilnej;

2) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym;

3) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pomocy materialnej dla uczniów;

4) przygotowywanie wniosków na finansowanie budów i modernizacji dróg gminnych;

5) kompletowanie dokumentacji związanej z budową dróg i jej rozlicznie;

6) organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojskowymi;

7) bieżące remonty dróg  gminnych;

8) nadzór nad organizacją ruchu drogowego;

9) prowadzenie rejestru zabytków;

10) prowadzenie rejestru pomników przyrody;

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  1. Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenie Ministra Pracy i polityki Społecznej z dnia 10.07.2009 r. – Dz. U. z 2009r. Nr 115. poz.971).
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
  4. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, ukończonych kursach.
  6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska .
  8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

Do dokumentów należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ).”

Warunki pracy

. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Czas pracy: pełny wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  2. Bezpośredni kontakt z petentami, wysiłek umysłowy.
  1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r, poz. 1786 ) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Sosnówce.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sosnówce w miesiącu poprzedzającym datę zamieszczenia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty można składać  osobiście w terminie do dnia  16 października 2017 r. do godziny 16 00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Sosnówce z dopiskiem „Oferta pracy – nabór na stanowisko  ds. zarządzania kryzysowego  Gminy Sosnówka”,  lub przesłać pocztą  na adres :

Urząd Gminy Sosnówka

Sosnówka 55

21-518 Sosnówka

z dopiskiem „ Dokumentacja dotycząca naboru na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego”/decyduje data wpływu do Urzędu Gminy/

Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne  nie będą rozpatrywane.

Oferty osób niezakwalifikowanych oraz otrzymane po terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sosnówka oraz na stronie internetowej.

Uwagi

Planowane zatrudnienie od 1 listopada 2017r.                                                                          


Wybrany kandydat
Marta Wróblewska

Uzasadnienie wyboru
Wybrana kandydatka złożyła aplikację spełniającą wymogi formalne. Przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że Pani Marta Wróblewska w najwyższym stopniu spełnia wymogi określone w ogłoszeniu o naborze. Przewodniczący Komisji mgr Jan Kwiecień Wójt Gminy mgr inż. Marek Korpysz
Aneta Jóźwik

Anna Katarzyna Łukasiewicz

Emilia Maciejuk

Agata Żelazowska

Marta Wróblewska

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marzena Lotek
Dodano do BIP dnia 03-10-2017 10:40:40