stanowisko pracy d/s zarządzania kryzysowego
wykształcenie wyższe
I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe. 4. Nieposzlakowana opinia. 5.Wykształcenie wyższe . 6.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. 7. Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej. 8. Znajomość zagadnień z zakresu problematyki obronnej , obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego. 9. Znajomość przepisów prawa dotyczących ochrony informacji niejawnych.
II. Wymagania dodatkowe:
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność obsługi komputera między innymi: WORD i EXEL oraz urządzeń biurowych.
- Umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji czasu pracy.
Zakres wykonywanych zadań:
Do zadań stanowiska pracy należy w szczególności:
1) prowadzenie spraw z obrony cywilnej;
2) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym;
3) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pomocy materialnej dla uczniów;
4) przygotowywanie wniosków na finansowanie budów i modernizacji dróg gminnych;
5) kompletowanie dokumentacji związanej z budową dróg i jej rozlicznie;
6) organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojskowymi;
7) bieżące remonty dróg gminnych;
8) nadzór nad organizacją ruchu drogowego;
9) prowadzenie rejestru zabytków;
10) prowadzenie rejestru pomników przyrody;
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenie Ministra Pracy i polityki Społecznej z dnia 10.07.2009 r. – Dz. U. z 2009r. Nr 115. poz.971).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, ukończonych kursach.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska .
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
Do dokumentów należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ).”
. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Czas pracy: pełny wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- Bezpośredni kontakt z petentami, wysiłek umysłowy.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r, poz. 1786 ) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Sosnówce.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sosnówce w miesiącu poprzedzającym datę zamieszczenia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty można składać osobiście w terminie do dnia 16 października 2017 r. do godziny 16 00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Sosnówce z dopiskiem „Oferta pracy – nabór na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego Gminy Sosnówka”, lub przesłać pocztą na adres :
Urząd Gminy Sosnówka
Sosnówka 55
21-518 Sosnówka
z dopiskiem „ Dokumentacja dotycząca naboru na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego”/decyduje data wpływu do Urzędu Gminy/
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Oferty osób niezakwalifikowanych oraz otrzymane po terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sosnówka oraz na stronie internetowej.
Planowane zatrudnienie od 1 listopada 2017r.
Dodano do BIP dnia 03-10-2017 10:40:40