Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Sosnówce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinspektor d/s świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - wymiar etatu 1

Jednostka ogłaszająca
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sosnówka 55 21-518 Sosnówka
Data ogłoszenia
2020-10-15
Termin składania dokumentów
2020-10-29
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

 

  1. Wymagane niezbędne:

 

  • wykształcenie wyższe;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  • Znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
  • Znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
  • znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych (t.j.: Dz. U. z 2020 poz. 111), ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (t.j.: Dz.U. z 2020 poz. 808 ), ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów (t.j.: Dz. U. z 2020 poz. 1297), ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” (t.j.: Dz. U. z 2019 poz. 473), ustawa  o Karcie Dużej Rodziny (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1348);
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakiet biurowy, poczta elektroniczna, Internet

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1.  minimum roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego;
  2. wykształcenie wyższe magisterskie;
  3.  doświadczenie w pracy na programach komputerowych  ds. świadczeń rodzinnych (Amazis), funduszu alimentacyjnego (Nemezis), SI KDR  i centralnej aplikacji statystycznej;
  4. znajomość obsługi platformy E-PUAP;
  5.  umiejętność obsługi klienta;
  6.  umiejętność analizy dokumentów;
  7.  kreatywność, komunikatywność, dokładność;
  8.  zaangażowanie i terminowość wykonywania zadań;
  9.  umiejętność sprawnego planowania i organizowania swojej pracy.
Zakres obowiązków
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
  1. przyjmowanie, ewidencjonowanie i prowadzenie wniosków dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych, KDR, zasiłków dla opiekuna, świadczenia „Za życiem”;
  2. sporządzanie comiesięcznych list wypłat;
  3. sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe;
  4. prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, współpraca z sądem oraz komornikami;
  5. sporządzanie sprawozdań z zakresu świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych;
  6. przygotowywanie projektów decyzji przyznających świadczenia rodzinne i świadczenia z funduszu alimentacyjnego;
  7. odpowiedzialność za prawidłowe naliczanie wysokości świadczeń;
  8. prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
  9. obsługa platformy e-PUAP
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;
  2. życiorys (CV) – opatrzony własnoręcznym podpisem;
  3. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie;
  4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane doświadczenie zawodowe;
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  10. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.
Warunki pracy

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca przy komputerze;
  • bezpośredni kontakt z klientem;
  • praca w budynku Urzędu Gminy Sosnówka, 21 – 518 Sosnówka 55;
  • praca w godzinach: 8.00 – 16.00;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Składanie ofert:

            Oferty zawierające wymienione dokumenty proszę składać osobiście lub drogą pocztową na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnówce w terminie do: 29.10.2020r. do godz. 16.00. w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Oferta pracy na stanowisko podinspektora ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego”.

Oferty, które wpłyną po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo zostaną przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy przez okres co najmniej 3 miesięcy.

 

Uwagi

Klauzula Informacyjna

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

 

  • Administratorem Państwa danych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnówce, 21-518 Sosnówka 55.
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: gops.sosnowka@op.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy z wyłonionym kandydatem (art. 6 ust. 1 lit b RODO) w szczególności w celu oceny Pani/Pana kwalifikacji, zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku na które Pani/Pan aplikuje.  
  • Podstawą prawną przetwarzania są:
  1. Przepisy kodeksu pracy i wydane na ich podstawie przepisy wykonawcze
  2. Ustawa o pracownikach samorządowych oraz inne przepisy prawa – w zakresie danych określonych w szczególności w art. 221 kodeksu pracy.
  3. Niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze
  4. Uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – w zakresie danych zebranych podczas postępowania rekrutacyjnego. Administrator  danych ma uzasadniony interes w tym, aby sprawdzić Pani/Pana umiejętności – jest to niezbędne do oceny, czy jest Pan/Pani odpowiednią osobą na stanowisko, na które prowadzona jest rekrutacja
    • Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
    • Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
    • W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  5. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  6. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  7. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  8. w zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
    • Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na rozpoznanie sprawy.
    • Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 


Wybrany kandydat
Iwona Zaniuk

Uzasadnienie wyboru
Protokół z przeprowadzonego II etapu naboru (rozmowy kwalifikacyjnej) na stanowisko pracy – „podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego” w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sosnówce sporządzony w dniu 05 listopada 2020roku. I. Osoby biorące udział w rozmowie kwalifikacyjnej: 1. Przewodniczący Komisji: Aleksandra Kuczyńska 2. Członek komisji: Barbara Rabczewska 3. Członek komisji: Barbara Pawlik. II. Zastosowana metoda i technika oceny: 1. Zastosowano metodę z wykorzystaniem zasad określonych w ogłoszeniu o naborze na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Sosnówka. 2. Kandydatowi zadano 3 pytania z zakresu znajomości przepisów prawa z zakresu określonego w szczegółach oferty pracy. III. Informacja o wyniku naboru: 1. W wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana: Pani Iwona Zaniuk Uzasadnienie dokonanego wyboru: Podczas naboru ofert na stanowisko podinspektora ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sosnowce oceniono: kompletność złożonych dokumentów, zgodność posiadanego wykształcenia z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu, znajomość wymaganych przepisów prawa. Przewodniczący Komisji Aleksandra Kuczyńska kierownik GOPS w Sosnówce
Iwona Zaniuk

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marzena Lotek
Dodano do BIP dnia 15-10-2020 14:54:39