referent d/s świadczeń rodzinnych - 1/5 etatu
wykształcenie wyższe
- Wymagane niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
- znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych (t.j.: Dz. U. z 2020 poz. 111, z 2021 r. poz. 1162), ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów (t.j.: Dz. U. z 2020 poz. 1297), ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” (t.j.: Dz. U. z 2020poz. 1329);
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakiet biurowy, poczta elektroniczna, Internet.
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- umiejętność obsługi klienta;
- umiejętność analizy dokumentów;
- kreatywność, komunikatywność, dokładność;
- zaangażowanie i terminowość wykonywania zadań;
- umiejętność sprawnego planowania i organizowania swojej pracy.
- Przyjmowanie od klientów wniosków wraz z niezbędną dokumentacją.
- Prowadzenie rejestrów osób i rodzin korzystających ze świadczeń.
- Sporządzanie comiesięcznych list wypłat;
- Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe;
- sporządzanie sprawozdań z zakresu świadczeń rodzinnych;
- przygotowywanie projektów decyzji przyznających świadczenia rodzinne i świadczenia z funduszu alimentacyjnego;
- odpowiedzialność za prawidłowe naliczanie wysokości świadczeń;
- prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;
- życiorys (CV) – opatrzony własnoręcznym podpisem;
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie;
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane doświadczenie zawodowe;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.
- praca przy komputerze;
- bezpośredni kontakt z klientem;
- praca w budynku Urzędu Gminy Sosnówka, 21 – 518 Sosnówka 55;
- praca w godzinach: 8.00 – 16.00 – 1 dzień
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
Oferty zawierające wymienione dokumenty proszę składać osobiście lub drogą pocztową na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnówce w terminie do: 28.07.2021r. do godz. 16.00. w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Oferta pracy na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych”
Oferty, które wpłyną po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo zostaną przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Klauzula Informacyjna
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
- Administratorem Państwa danych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnówce, 21-518 Sosnówka 55.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: gops.sosnowka@op.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy z wyłonionym kandydatem (art. 6 ust. 1 lit b RODO) w szczególności w celu oceny Pani/Pana kwalifikacji, zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku na które Pani/Pan aplikuje.
- Podstawą prawną przetwarzania są:
- Przepisy kodeksu pracy i wydane na ich podstawie przepisy wykonawcze
- Ustawa o pracownikach samorządowych oraz inne przepisy prawa – w zakresie danych określonych w szczególności w art. 221 kodeksu pracy.
- Niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze
- Uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – w zakresie danych zebranych podczas postępowania rekrutacyjnego. Administrator danych ma uzasadniony interes w tym, aby sprawdzić Pani/Pana umiejętności – jest to niezbędne do oceny, czy jest Pan/Pani odpowiednią osobą na stanowisko, na które prowadzona jest rekrutacja
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
- Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- w zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);- Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na rozpoznanie sprawy.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Aleksandra Kuczyńska
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnówce
Dodano do BIP dnia 14-07-2021 10:55:42