Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Sosnówce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

asystent koordynatora projektu 1 etat na czas określony do 31.10.2015 r.

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy w Sosnówce Sosnówka 55 21-518 Sosnówka
Data ogłoszenia
2013-11-27
Termin składania dokumentów
2013-12-09
Wymagane wykształcenie
wyższe
Wymagania związane ze stanowiskiem
I. Wymagania konieczne (niezbędne do podjęcia pracy na danym stanowisku): 1. Wykształcenie wyższe. 2. Minimum 3-miesięczny staż pracy lub ukończony minimum 3-miesięczny staż absolwencki. 3. Znajomość Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w zakresie działania 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”. 4. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych i KPA. 5. Prawo jazdy kategorii B. 6. Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (generator wniosków płatniczych PO IG, edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, poczta, tworzenie prezentacji) i nowoczesnych środków łączności. 7. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą się ubiegać również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.). 8. Posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych. 9. Korzystanie z pełni praw publicznych. 10. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 11. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. II. Wymagania dodatkowe: 1. Wykształcenie wyższe na kierunku informatyka lub pokrewne lub studia podyplomowe w tym zakresie. 2. Udział w realizacji minimum 1 projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (kadra zarządzająca lub realizator zadań w ramach projektu). 3. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej. 4. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. 5. Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych. 6. Zdolności analityczne i umiejętność stosowania przepisów. 7. Samodzielność i dobra organizacja pracy.
Zakres obowiązków
I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Realizacja projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu gmin partnerskich północnej Lubelszczyzny” w ramach Działania 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, odpowiednimi wytycznymi oraz przepisami krajowymi i wspólnotowymi. 2. Prowadzenie działań projektowych i nadzór nad realizacją projektu na terenie Gminy Sosnówka, w tym: a) rekrutacja beneficjentów końcowych spośród mieszkańców gminy, do których trafią zestawy komputerowe, b) koordynacja dostaw sprzętu komputerowego i Internetu do gospodarstw domowych oraz instytucji publicznych, c) nadzór nad szkoleniami dla beneficjentów końcowych, d) monitoring wykorzystywania sprzętu komputerowego zakupionego w ramach projektu, e) organizacja szkoleń dla mieszkańców Gminy w punkcie publicznego dostępu do Internetu (Gminna Biblioteka Publiczna) z zakresu obsługi komputera i korzystania z usług on-line, edukacji przez Internet etc., f) inne działania wynikające ze specyfiki projektu. 3. Promocja projektu (dystrybucja materiałów promocyjnych, publikacja materiałów promocyjnych na stronie internetowej, pomoc w organizacji konferencji podsumowującej) 4. Prowadzenie dokumentacji projektu, w tym sporządzanie wymaganych raportów i zestawień dla Lidera projektu, przygotowanie dokumentów do archiwizacji 5. Współpraca z koordynatorem projektu oraz pracownikiem ds. rozliczeń finansowych w gminie lidera, oraz asystentami w pozostałych gminach partnerskich
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty: 1. Curriculum Vitae (życiorys), 2. List motywacyjny, 3. Kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających wykształcenie, 4. Kserokopie zaświadczeń z ukończonych kursów, szkoleń, potwierdzających wiedzę i umiejętności kandydata w wymaganym zakresie, 5. Świadectwa pracy, referencje potwierdzające staż pracy, w tym ewentualne doświadczenie zawodowe w administracji i prowadzeniu szkoleń oraz udział w realizacji projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej, 6. Kserokopia prawa jazdy, 7. Oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 8. Oświadczenie kandydata o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9. Kopia dokumentu poświadczającego niepełnosprawność (jeżeli dotyczy), 10. Kopie dokumentu poświadczającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób, które nie posiadają obywatelstwa polskiego), Kserokopie składanych dokumentów winne być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego dokumenty kandydata.
Warunki pracy
I. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: Praca w budynku Urzędu Gminy Sosnówka W budynku brak ciągów komunikacyjnych oraz toalet o odpowiednich szerokościach, umożliwiających poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, obsługa klientów zewnętrznych, prowadzeniem rozmów telefonicznych, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz częstymi wyjazdami służbowymi.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Sosnówka lub pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnówka, Sosnówka 55 , 21-518 Sosnówka z dopiskiem: Dotyczy naboru na asystenta koordynatora projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu gmin partnerskich północnej Lubelszczyzny”. Nie otwierać przed 10.12.2013 r. przed godz. 9.00 w terminie do 9 grudnia 2013 r. do godz. 16.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Gminy Sosnówka) . Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Sosnówka po tym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone na wskazany adres bez otwierania
Uwagi
Nabór zostanie przeprowadzony w II etapach : I etap :otwarcie ofert w dniu 10.12.2013 r. o godz. 9.00 i sprawdzenie dokumentacji pod względem spełnienia warunków formalnych . II etap : w dniu 12 .12. 2013 r. przeprowadzenie egzaminu polegającego na rozwiązaniu testu oraz rozmowie kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Sosnówka oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Sosnówka . Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz cv (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)

Wybrany kandydat
Pani Sołoń Ewa zam. Pogorzelec

Uzasadnienie wyboru
Wybrana kandydatka złożyła aplikację spełniającą wszystkie wymogi formalne. Przeprowadzony test i rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że Pani Ewa Sołoń w najwyższym stopniu spełnia wymogi określone w ogłoszeniu o naborze
Pani Kaliszuk Katarzyna zam. Radcze

Pani Karpiuk Agnieszka zam. Wisznice

Pani Sołoń Ewa zam. Pogorzelec

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marzena Lotek
Dodano do BIP dnia 27-11-2013 14:13:58