Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Sosnówce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Naczelnik do spraw organizacyjnych, społecznych i kadr

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy w Sosnówce Sosnówka 55 21-518 Sosnówka
Data ogłoszenia
2022-07-07
Termin składania dokumentów
2022-07-21
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe magisterskie

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe magisterskie;

2) posiadanie obywatelstwa polskiego;

3) pełna zdolność do czynności prawnych;

4) korzystanie z pełni praw publicznych;

5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

7) nieposzlakowana opinia;

8) co najmniej pięcioletni staż pracy w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi, organizacją pracy jednostki publicznej, szkoleń, kontroli kompetencji pracowników;

9) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

10) znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;

11) znajomość Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych,

12)znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;

13) znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych                   i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

14) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;

15) umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy OpenOffice, poczta elektroniczna, Internet.

  1. Wymagania dodatkowe:

 1) znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Sosnówka;

2) odporność na stres.

3) prawo jazdy kategorii B

4) preferowane kierunki studiów: prawo, administracja publiczna, ekonomia

5) znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, oraz innego dodatkowego, nowożytnego  na poziomie średniozaawansowanym

Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Stanowisko pracy ds. organizacyjnych, społecznych i kadr i  realizuje w szczególności zadania                         z zakresu:

1)współpraca z instytucjami, organizacjami i środowiskami społecznymi prowadzącymi działalność na terenie Gminy Sosnówka w zakresie wymiany informacji oraz podejmowania współpracy w zakresie zadań statutowych tych jednostek;

2) opracowywania kalendarium imprez i wydarzeń w Gminie Sosnówka

3) współpraca z obsługą sekretariatu Urzędu ;

4) prowadzenia ewidencji czasu pracy, kontrola listy obecności, ewidencji urlopów oraz ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników Urzędu;

5) prowadzenie spraw kadrowych i dotyczących stosunków pracy zatrudnionych w Urzędzie pracowników oraz współpraca z Sekretarzem w zakresie obiegu dokumentów dotyczących  pracy, czasu pracy, spraw organizacyjnych i socjalnych pracowników Urzędu;

6) kontrola w zakresie dotyczącym zaopatrywania pracowników Urzędu w materiały biurowe i inne niezbędne do prawidłowej pracy środki;

7) monitorowania prawidłowości stosowania przepisów z zakresu prawa pracy, czasu pracy, BHP, instrukcji kancelaryjnej przez pracowników Urzędu;

8) prowadzenia spraw związanych z majątkiem i sprzętem będącym na wyposażeniu Urzędu;

9) merytoryczny nadzór nad ewidencją zamówień, umów i faktur realizowanych w Urzędzie;

10) przekazywania dokumentów do archiwum zakładowego;

11) bieżącego wprowadzania oraz uzupełniania danych do rejestrów i ewidencji prowadzonych                   w zakresie szkoleń pracowników organizowanych przez Urząd;

12) utrzymywania kontaktów z pracownikami Urzędu w celu zapewnienia spójności i jakości danych wprowadzanych do rejestrów i ewidencji prowadzonych w Urzędzie;

13)prowadzenia instruktaży z zakresu wypełniania formularzy, wysyłania zgłoszeń oraz wnioskowanie o uprawnienia do systemu teleinformatycznego;

14)organizacji szkoleń oraz monitorowania wiedzy pracowników Urzędu z zakresu objętych zajmowanym stanowiskiem pracy.

15) sporządzanie raportu o stanie Gminy

 

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

 niezbędne:

1) list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub                      e-mailem;

2) życiorys zawodowy (cv) – opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub                   e-mailem;

3) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;

4) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;

5) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane             z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

7) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;

9) kserokopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi, organizacją pracy jednostki publicznej, szkoleń, kontroli kompetencji pracowników. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.  

dodatkowe:

  • kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość i stopień znajomości języków obcych;
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego dodatkowe umiejętności, kwalifikacje, mile widziane dyplom ukończenia studiów podyplomowych, zaświadczenia o rozpoczęciu studiów doktoranckich lub o ich ukończeniu.
Warunki pracy

Warunki pracy na stanowisku:

 1) Praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym

2) Praca w budynku Urzędu: Sosnówka 55

3) Praca w godzinach: 8:00-16:00;

4) Praca w zespole;

5) Codzienny kontakt telefoniczny;

6) Bezpośredni kontakt z petentami.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

 Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W czerwcu 2022 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sosnówka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy).                   W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.  Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy albo przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnówka, Sosnówka 55, 21- 518 Sosnówka  w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko:” Naczelnik do spraw organizacyjnych, społecznych i kadr” w terminie do dnia 21 lipca 2022 r. do godziny 1300. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo zostaną przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie             o terminie i miejscu naboru. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.sosnowka.eu) oraz na Tablicy Ogłoszeń Urzędu Gminy Sosnówka przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Uwagi

Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku                                      z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1,dalej zwanego RODOinformuję, że:

  • Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Sosnówka reprezentowana przez Wójta (adres: Sosnówka 55, 21-518 Sosnówka, tel.: 83 379-30-19;
    e-mail: gmina@sosnowka.pl).
  • Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: inspektor@cbi24.pllub pisemnie na adres Administratora.
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego gdyż są one niezbędne w zakresie podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą, a w przypadku zawarcia między stronami umowy cywilnoprawnej przetwarzanie tychże danych będzie niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą1.Wszelkie pozostałe dane osobowe podane przez Państwa w zakresie innym niż wskazany powyżej, jak na przykład dane kontaktowe w postaci numeru telefonu lub adresu e-mail, będą natomiast przetwarzane na podstawie zgody2, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę2, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

  • W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  1. 1 6 ust. 1 lit. b RODO,
  2. 2 6 ust. 1 lit. a  RODO,
    • Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą usuwane niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
    • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
    • Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
    • W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  3. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  4. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  5. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  6. prawo do usunięcia danych osobowych;
  7. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
    • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z ogłoszenia rekrutacyjnego jest niezbędne, aby uczestniczyć w niniejszym postępowaniu.. Podanie przez Państwa innych danych w zakresie niemieszczącym się w podjęciu działań przed zawarciem umowy lub przekraczającym dane konieczne do jednoznacznego oznaczenia strony umowy cywilnoprawnej jest dobrowolne.
    • Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki
  • pdf 193 KB pobrano: 121 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jan Kwiecień
    Dodano do BIP dnia 07-07-2022 13:01:44