do spraw obywatelskich
Wykształcenie wyższe.
1. Obywatelstwo polskie.
2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3.Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Umiejętność skutecznej komunikacji i pracy w zespole.
6. Znajomość regulacji prawnych z zakresu:
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt,
c - ustawy o ochronie danych osobowych,
d. - ustawy o świadczeniu wychowawczym,
1) prowadzenie spraw dotyczących świadczenia wychowawczego;
2) ewidencja zgromadzeń i zbiórek publicznych;
3) współpracy z Kościołem i innymi związkami wyznaniowymi;
4) wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i nadzór w zakresieprzestrzegania warunków sprzedaży;
5) koordynacja działań związanych ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt;
6) nadzór administracyjny nad sprawami łowiectwa;
7) nadzór nad osobami wykonującymi prace w ramach robót publicznych lub kary ograniczenia wolności
8) naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska;
9) wydawanie zezwoleń na wycięcie drzew lub krzewów z nieruchomości,
10) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,
1. List motywacyjny.
2. Życiorys zawodowy (CV).
3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie(uzupełniony w całości).
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, staż pracy i przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy, zaświadczenia).Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę składającą dokumenty.
5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Dz. U. UE.L. z 2016 r. nr 119, s.1 ze zm).
9. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzurą informacyjną załączoną do ogłoszenia.
1. Miejsce pracy: Urząd Gminy w Sosnówce.
2. Termin podjęcia pracy: marzec 2025 r.
3. Zatrudnienie w ramach pełnego etatu.
4. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
5. Zatrudnienie na czas określony: 12 miesięcy, z tym, że w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce wynosi 6%.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. obywatelskich” w terminie do dnia 03 marca 2025r. do godz.16.00
1. W sekretariacie Urzędu Gminy w Sosnówce ( I piętro )
2. Pocztą (decyduje data faktycznego wpływu) na adres Urząd Gminy Sosnówka, Sosnówka 55, 21-518 Sosnówka.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż zawarty w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Sosnówka oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sosnówka, Sosnówka 55, 21-518 Sosnówka ( parter).
Dodano do BIP dnia 20-02-2025 13:39:10