Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy w Sosnówce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor d/s społecznych

Symbol oferty
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy w Sosnówce Sosnówka 55 21-518 Sosnówka
Data ogłoszenia
2016-03-01
Termin składania dokumentów
2016-03-15
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe magisterskie

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania :

1. obywatelstwo polskie;

2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;

3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ;

4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku ;

5. wykształcenie wyższe , magisterskie;

6. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku ds. społecznych

-.znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci

-  znajomość przepisów niżej wymienionych ustaw:

- o samorządzie gminnym ,

 -o pracownikach samorządowych ,

- o pomocy społecznej ,

-o finansach publicznych ,

- o ochronie danych osobowych ,

- Kodeksu Postępowania Administracyjnego

10. praktyczna umiejętność obsługi komputera ( Word ,Excel. Internet );

11. minimum roczny staż pracy w administracji samorządowej.

IV Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe , magisterskie w zakresie ekonomii lub administracji ;
  2. prawo jazdy kat. B;
  3. komunikatywność, wysoka kultura osobista ;

 

Zakres obowiązków

Zadania  wykonywane na stanowisku ;

  1. przyjmowanie wniosków od osób ubiegających się o świadczenia wychowawcze;
  2. ustalenie praw do świadczenia wychowawczego na pierwsze i kolejne dziecko;
  3. sporządzanie miesięcznych list osób do wypłaty świadczenia;
  4. prowadzenie ewidencji osób objętych świadczeniem;
  5. opracowywanie sprawozdań z realizacji zadań z zakresu świadczenia wychowawczego
  6. ewidencja zgromadzeń i zbiórek publicznych;
  7. współpracy z Kościołem i innymi związkami wyznaniowymi;
  8. wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i nadzór w zakresie przestrzegania warunków sprzedaży;
  9.  koordynacja działań związanych ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt;
  10.  nadzór administracyjny nad sprawami łowiectwa;
  11.  nadzór nad osobami wykonującymi prace w ramach robót publicznych lub kary  ograniczenia wolności;
  12.  naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska;

 

Wymagane dokumenty

Wymagane  dokumenty  

  1. list motywacyjny ;
  2. kwestionariusz osobowy ;
  3. życiorys ( CV);
  4. kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo ;
  5. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku ;
  6. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia , kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy ;
  7. kserokopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata ;
  8. oświadczenie ,że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi o których mowa w art.31ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  9. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych ;
  10. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione  umyślnie ;

kopia dokumentu potwierdzającej niepełnosprawność ( jeśli dotyczy ).

Warunki pracy

 Miejsce i wymiar czasu pracy – Urząd Gminy Sosnówka , cały etat , praca biurowa .

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru .

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin  składania ofert :

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora d/s społecznych”  w Sosnówce  w terminie do dnia 15 marca  2016 r. do godziny 16 -tej (pokój nr 3) lub przesłać na adres :Urząd Gminy Sosnówka ,. Sosnówka 55 , 21-518 Sosnówka .

Decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Gminy Sosnówka . .

Aplikacje ,które wpłyną po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , CV powinny być opatrzone klauzulą :

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji ( zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych )  i podpisane .

Kserokopie  dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę składającą  dokumenty.

Uwagi

Konkurs zostanie przeprowadzony dwuetapowo:

Etap I – spełnienie warunków formalnych

Etap II - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem

O dokładnym terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną powiadomione telefonicznie .

Osobą upoważnioną do kontaktu  jest Sekretarz Gminy  , tel 83 3793015 od godz.  8 – 16 w dni pracy  Urzędu Gminy -pokój nr 3 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Sosnówka , tablicy ogłoszeń UG oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Sosnówka .

Wójt Gminy  Sosnówka zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części , przedłużenia terminu składania ofert, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.

Z kandydatem ,który przejdzie pozytywnie procedurę konkursową zostanie zawarta umowa o pracę.


Wybrany kandydat
Monika Kościuczyk

Uzasadnienie wyboru
Komisja po weryfikacji dokumentów oraz po rozmowie kwalifikacyjnej oceniła predyspozycje kandydatki i stwierdziła, że Pani Monika Kościuczyk w najwyższym stopniu spełniła wymogi określone w ogłoszeniu o naborze
Monika Kościuczyk

Anna Penkajło

Joanna Szeremeta

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marzena Lotek
Dodano do BIP dnia 01-03-2016 14:16:42