Podinspektor d/s społecznych
wykształcenie wyższe magisterskie
Niezbędne wymagania :
1. obywatelstwo polskie;
2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ;
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku ;
5. wykształcenie wyższe , magisterskie;
6. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku ds. społecznych
-.znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci
- znajomość przepisów niżej wymienionych ustaw:
- o samorządzie gminnym ,
-o pracownikach samorządowych ,
- o pomocy społecznej ,
-o finansach publicznych ,
- o ochronie danych osobowych ,
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego
10. praktyczna umiejętność obsługi komputera ( Word ,Excel. Internet );
11. minimum roczny staż pracy w administracji samorządowej.
IV Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe , magisterskie w zakresie ekonomii lub administracji ;
- prawo jazdy kat. B;
- komunikatywność, wysoka kultura osobista ;
Zadania wykonywane na stanowisku ;
- przyjmowanie wniosków od osób ubiegających się o świadczenia wychowawcze;
- ustalenie praw do świadczenia wychowawczego na pierwsze i kolejne dziecko;
- sporządzanie miesięcznych list osób do wypłaty świadczenia;
- prowadzenie ewidencji osób objętych świadczeniem;
- opracowywanie sprawozdań z realizacji zadań z zakresu świadczenia wychowawczego
- ewidencja zgromadzeń i zbiórek publicznych;
- współpracy z Kościołem i innymi związkami wyznaniowymi;
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i nadzór w zakresie przestrzegania warunków sprzedaży;
- koordynacja działań związanych ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt;
- nadzór administracyjny nad sprawami łowiectwa;
- nadzór nad osobami wykonującymi prace w ramach robót publicznych lub kary ograniczenia wolności;
- naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska;
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny ;
- kwestionariusz osobowy ;
- życiorys ( CV);
- kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo ;
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku ;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia , kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy ;
- kserokopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata ;
- oświadczenie ,że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi o których mowa w art.31ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych ;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ;
kopia dokumentu potwierdzającej niepełnosprawność ( jeśli dotyczy ).
Miejsce i wymiar czasu pracy – Urząd Gminy Sosnówka , cały etat , praca biurowa .
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru .
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Miejsce i termin składania ofert :
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora d/s społecznych” w Sosnówce w terminie do dnia 15 marca 2016 r. do godziny 16 -tej (pokój nr 3) lub przesłać na adres :Urząd Gminy Sosnówka ,. Sosnówka 55 , 21-518 Sosnówka .
Decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Gminy Sosnówka . .
Aplikacje ,które wpłyną po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji ( zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych ) i podpisane .
Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę składającą dokumenty.
Konkurs zostanie przeprowadzony dwuetapowo:
Etap I – spełnienie warunków formalnych
Etap II - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem
O dokładnym terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną powiadomione telefonicznie .
Osobą upoważnioną do kontaktu jest Sekretarz Gminy , tel 83 3793015 od godz. 8 – 16 w dni pracy Urzędu Gminy -pokój nr 3
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Sosnówka , tablicy ogłoszeń UG oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Sosnówka .
Wójt Gminy Sosnówka zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części , przedłużenia terminu składania ofert, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.
Z kandydatem ,który przejdzie pozytywnie procedurę konkursową zostanie zawarta umowa o pracę.
Dodano do BIP dnia 01-03-2016 14:16:42