Sekretarz Gminy
Wykształcenie wyższe.
- Obywatelstwo polskie.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku sekretarza.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3.Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe.
- Staż pracy zgodnie z art. 5 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.530 ze zm.). tj. osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi posiadać co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych , w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
- Wymagania dodatkowe:
- Zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania.
- Umiejętność skutecznej komunikacji i pracy w zespole.
- Znajomość regulacji prawnych z zakresu:
a/ kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy,
b/prawa samorządowego( gminnego, ustawy o pracownikach samorządowych),
c/ordynacji wyborczych,
d/finansów publicznych,
e/instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt,
f/ustawy o ochronie danych osobowych,
g/dostępu do informacji publicznej,
h/ przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
- Posiadane kursy, szkolenia, studia podyplomowe: z zakresu administracji,
Sekretarz zapewnia warunki sprawnego działania i funkcjonowania Urzędu Gminy.
- W szczególności do zadań Sekretarza należy:
1/ opracowanie projektu regulaminu organizacyjnego, zakresów zadań i kompetencji poszczególnych referatów oraz stanowisk samodzielnych oraz poszczególnych stanowisk w referatach, opracowanie innych dokumentów w sprawach pracowniczych,
2/zapewnienie warunków organizacyjnych dla sprawnego funkcjonowania Urzędu, a zwłaszcza dbanie o efektywność i dyscyplinę pracy oraz należyte załatwianie spraw mieszkańców Gminy,
3/inicjowanie usprawnień, upowszechnianie nowoczesnych metod organizacji pracy,
4/ rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami i referatami,
5/prowadzenie kontroli wewnętrznej urzędu,
6/nadzorowanie całości spraw kadrowych,
7/analizowanie sytuacji kadrowej Urzędu,
8/pełnienie stałego nadzoru nad funkcjonowaniem Urzędu,
9/przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy
10/prowadzenie spraw Gminy powierzonych przez Wójta Gminy.
- List motywacyjny.
- Życiorys zawodowy (CV).
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie uzupełniony w całości.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, staż pracy i przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy, zaświadczenia).Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę składającą dokumenty.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku sekretarza.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Dz. U. UE.L. z 2016 r. nr 119, s.1 ze zm).
- Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzurą informacyjną załączoną do ogłoszenia.
- Miejsce pracy: Urząd Gminy w Sosnówce.
- Termin podjęcia pracy: lipiec 2024 r.
- Zatrudnienie w ramach pełnego etatu.
- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce wynosi poniżej 6%.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertachz dopiskiem „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Sosnówka” w terminie do dnia 01 lipca 2024r. do godz.16.00
- W sekretariacie Urzędu Gminy w Sosnówce ( I piętro ) w terminie do dnia 01 lipca 2024 do godz. 16.00
- Pocztą (decyduje data faktycznego wpływu) na adres Urząd Gminy Sosnówka, Sosnówka 55, 21-518 Sosnówka.
Oferty, które wpłyną do Urzędu powyżej określonym terminie lub w inny sposób niż zawarty w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Sosnówka oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sosnówka, Sosnówka 55, 21-518 Sosnówka ( I piętro).
Dodano do BIP dnia 21-06-2024 12:52:04